İSTANBUL - NAPOLİ TRANSFERİNİN TEK SEBEBİ BİR KEDİ!



Bu transferin tek sebebi bir kedi !  😻

Nasıl mı? Şöyle ki, o kedinin Instagram sayfası ( Instagram: bit.savy) beni takip etmeseydi herhalde hayatımın anlamı olan kişiyi hala arıyor olurdum...







Kader diyorum ben, inanan var inanmayan da tabii herkese saygım sonsuz ama bizi sosyal medyada ki bir kedi buluşturdu işte...Hayvan sevgisinin bazen farklı artıları da olabiliyormuş bakın 😆

Eşim Biagio'nun hayvan sevgisi çocukluğuna dayanıyor. Özellikle kedilere karşı ayrı bir ilgisi var. Çocukluğundan beri evin içinde bazen siz diyin 3 ben diyim 5 kedi olurmuş...


Benim hayvan sevgim ise alerjik astımıma dayanıyor 😒 3 yaşımdan beri annemin büyük uğraşlar verdiği "ben", maalesef alerjik astımım dolayısıyla hep sokak hayvanlarını kapı önünde beslemek ile yetindim ve uzaktan seyretmekle. Evde hayvan yasak, halı-kilim yasak, nevresimler 90 derecede ve renkleri solana dek yıkanacak, aman pikniklere gitme, aman çok ağaçlılıklı yerlerde bulunma vs.


Neyse ki seneler sonra, evlenmeden önce yaptırdığım alerji testinde kedi-köpek alerjim çıkmadı (insanlarda alerjiler her sene farklılaşabiliyormuş ben o sene için muaftım hayvanlara karşı olan alerjimden) ve 4 yıl süren uzak metrajlı ilişkimiz sonrasında 14 Eylül 2019 tarihinde hayatımızı birleştirdik ve Napoli'ye yerleştim. Artık onların demesi ile bir "Turca -Napoletana"yım, bu kelimenin de ayrı bir hikayesi var bir sonraki yazılarımda ayrıca anlatacağım 😀 

İşte bu da aşkımızın mimarı Mr. Bit 😸






Yorumlar

  1. Merhaba,
    Size sağlıklı güzel bir ömür diliyorum.
    kurumsallaşmış tanışmalardan yada endogami türü evlenmelerin kaçınılmaz olduğu ülkemde, harika bir tanışma hikâyesi bu ✨

    mr.Bit'in bu olanlardan haberi var mı?
    Olsa nikah da şahitlik bence hakkı olabilirdi.
    Bu olan harika birliktelik,
    yüz yılda gerçekleşen kedi tutulması size denk gelip tanışmanıza vesile olmuş.

    Mesela ben, mr. Harisın'ı yıllardır tanırım, ne sosyal medya hesabı var ne böyle harika şeylere vesile olmuşluğu düz sosyalist bir şahıs kendisi.Ne sıcakların veryansın etmesi, nede yağmurun siyim siyim yağması umrunda olmaz hep sokak başında gün yıkılıp gidene kadar, geçen insanları seyreder. Ulan tamam kedisin ,mamanı yer yatarsın ama bak ne fantastik kediler var.

    Sonuçta tuhaf bir evrende yaşıyoruz.
    Kader , bana göre kesinlikle var.
    Ama tabi bu kader bir çok kişinin bildiği dogmatik kader anlayışı değil.neyse bu başka bir konu.

    Son olarak akıllarda kalan sorulardan biri,evlenmek isteyen Hanımefendilerin yada beyfendilerin, evlenen birinin ayakkabı altına isim yazması işe yarıyor mu yaramıyorsa , sokakdan değilde sosyal medyadan kedi mi takip edelim.


    Ne kediler gördüm Instagram hesabı yok.
    Ne Instagram hesapları gördüm içinde kedi yok.
    Diyerek konuyu bağlamak isterim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Harun yine döktürmüşsün arkadaşım, teşekkürler :) Mr. Bit olaydan haberdar tabii. Bence kader bir şekilde yolunu buluyor kedileri takip etmeye gerek yok ama senin Mr. Harisın'a bir sosyal medya hesabı açman boynunun borcu oldu sanki :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Translate

Popüler Yayınlar